Ne snalazite se? Trebate pomoć? Hrvatski autorizirani Essens mentori mogu vam pomoći klikom na: KONTAKT
Nalazite se na informativnoj Essens stranici za Hrvatsku, klikom na E-SHOP preusmjeriti ćemo vas na službenu online trgovinu.

 

UVJETI DOSTAVE
E-shop narudžba zaprimljena radnim danom (pon.-pet.) do 12:00 sati šalje se isti dan te na vašu željenu adresu isporučuje se u roku 2 radna dana (osim za otoke, 3-5 radna dana).
Narudžba zaprimljena nakon 12:00 sati šalje se sljedeći radni dan. Narudžba se isporučuje od strane dostavne službe GLS iz skladišta za našu regiju koje se nalazi u Mariboru (Slovenija).


TROŠAK DOSTAVE
- za narudžbe u vrijednosti do 40 bodova dostava iznosi = 8,00 €
- za narudžbe u vrijednosti od 40 do 70 bodova dostava je = 4,00 €
- za narudžbe u vrijednosti više od 70 bodova, dostava je = BESPLATNA

(svaki proizvod nosi svoj određeni broj bodova u odnosu na vrijednost proizvoda, bodovi će biti iskazani uz svaki proizvod)

 

POSTUPAK TVRTKE GLS KOD DOSTAVE PAKETA
- dan prije isporuke GLS šalje obavijest o isporuci paketa putem SMS poruke
- na dan isporuke GLS će odrediti vrijeme isporuke
- moguće je organizirati osobno preuzimanje paketa u GLS sabirnom centru
- u slučaju neuspjele isporuke, dostavljač će ostaviti napomenu o neuspjeloj dostavi na navedenoj adresi
- nakon druge neispravne isporuke, paket će ostati u GLS sabirnom centru sljedećih 5 radnih dana, tijekom tog vremena služba za korisnike GLS će pokušati kontaktirati primatelja kako bi se odredilo novo vrijeme isporuke
- cijeli postupak isporuke može se provjeriti na web stranici https://gls-group.eu/HR/hr/gls-croatia


POSTUPAK PREUZIMANJA PAKETA OD DOSTAVNE SLUŽBE
- prije preuzimanja paketa od dostavljača, potrebno je provjeriti paket i paziti da nije oštećen (deformiran, rastrgan, zalijepljen drugačijom trakom od originalne ESSENS trake ili zalijepljen preko originalne ESSENS trake)
- ako se čini da je paket oštećen, nemojte ga preuzimati, kontaktirajte regionalnu poslovnicu u Mariboru predstavite se i napomenite da zovete iz hrvatske:

tel: +386 (0)2 621 32 21
mob: +386 (0)40 167 601
e-mail: info@essens.si 
radno vrijeme: pon.-pet. 08-16h

- kad se paket vrati u Essens poslovnicu, kontaktirat ćemo vas i poslati nove proizvode
- ako je oštećeni paket već preuzet, jamstvo za proizvode oštećene tijekom isporuke na žalost ne može se ostvariti


JAMSTVO KVALITETE
100% povrat novca! S nama, ne riskirate ništa!

Vjerujemo u kvalitetu naših proizvoda, a vaše zadovoljstvo je naš primarni cilj.

Stoga vam jamčimo povrat:
- u roku 90 dana ako je proizvod zapakiran (neotvoren i neoštećen)
- u roku 30 dana ako je proizvod samo testiran/isproban (do 10%) i sačuvano pakiranje

 

 

*potrebno je sačuvati račun, a za daljnje upute kontaktirajte regionalnu poslovnicu u Mariboru, napomenite da zovete iz Hrvatske

tel: +386 (0)2 621 32 21
mob: +386 (0)40 167 601
e-mail: info@essens.si 
radno vrijeme: pon.-pet. 08-16h


NAPOMENA
U slučaju da određeni problem ne možete riješiti direktno sa službenom poslovnicom pomoći će vam u tome hrvatski kontakt centar koje vode Essens mentori klikom na: KONTAKT.

OUR PARTNERS: